Deze week vond voor de 7e keer de uitreiking van de Nationale SchildersVakprijs plaats bij het hoofdkantoor van sponsor Mercedes Benz in Utrecht. Er waren in totaal zes prijzen te verdelen: drie prijzen in de categorieën Restauratie- en Decoratieschilderwerk, Onderhoudschilderwerk… Lees verder
‘Sprookjesachtige’ uitreiking Sign+ Award 2014
De Sign+ Award 2014 werd 31 oktober uitgereikt tijdens een bijzondere avond in Media Plaza Utrecht. Bijna 150 genodigden werden hier getrakteerd op een avond vol (de)sign, spanning en entertainment. Het thema van de Sign+ Award 2014 – ‘Toon je… Lees verder
Eisma Bouwmedia organiseert haar eerste social media training
Op dinsdag 28 oktober 2014 in Breda deelt Eisma Bouwmedia, in samenwerking met online communicatieprofessionals Inge Sijpkens en Sascha Murk, haar kennis met bouwbedrijven door middel van een social media training. Tijdens de training bespreekt Eisma Bouwmedia de impact van… Lees verder
Verpakkingsspecial 2014 verschenen
De Verpakkingsspecial 2014, een initiatief van Eisma Businessmedia-2, is verschenen. De afgelopen weken is deze uitgave meegestuurd met diverse vakbladen van Eisma Businessmedia-2 en met Logistiek Totaal van Eisma Industrialmedia. De Verpakkingsspecial verscheen vorig jaar voor het eerst en werd… Lees verder
Eisma Media Groep 140 jaar
Op 23 april 1874 werd het bedrijf opgericht te Leeuwarden onder de naam N.V. “De Coöperatieve Handelsdrukkerij”. Uit oude archiefstukken blijkt, dat zes notabelen van de stad onder aanvoering van de heer Rinse Willem Hugo Suringar, zoon van een uitgever… Lees verder
Nieuwe vormgeving Stitch & Print International
De vormgeving van Stitch & Print International is aangepast. Het is het enige tweetalige vakblad dat wordt uitgegeven door Eisma Media Groep. Die tweetaligheid maakt de opmaak echter niet eenvoudig. Reclamebureau ZeeDesign in Witmarsum heeft ervoor gezorgd dat het magazine… Lees verder
De VoetbalTrainer nr. 200
Deze week verschijnt de bijzondere editie van de VoetbalTrainer; nr. 200! Na meer dan 30 jaargangen van het blad in gedrukte vorm nu dus nr. 200; een superdikke uitgave met 200 pagina’s. Een nummer boordevol waardevolle kennis en informatie voor… Lees verder
“Tijdschriften; hoogste rendement en effectiviteit in reclamebestedingen”
Een goede verhouding in de mediamix is van grote invloed op het rendement van reclamecampagnes (Return on Investment). Dat blijkt uit onderzoek van NDP Nieuwsmedia en GfK Panel Services naar de effectiviteit van media-inzet (dagbladen, tijdschriften, radio, televisie en online).… Lees verder
Vernieuwde PlattelandsPost goed ontvangen
Het eerste nummer van PlattelandsPost-nieuwe stijl is goed ontvangen. Doel van de restyle was vooral het blad wat moderner en strakker te maken en dat is gelukt. Het blad heeft een frisse uitstraling gekregen en bevat veel beeld, wat iedere… Lees verder
De website van AT-Aandrijftechniek is vernieuwd!
De website van AT-Aandrijftechniek is vernieuwd! Niet alleen het uiterlijk is opgefrist met de nieuwe kleuren die het blad al langere tijd sieren; de site is nu overzichtelijker, toegankelijker en heeft meer functionaliteiten. Het is nu mogelijk om fotoalbums en video’s… Lees verder