Branded Content

Branded Content is een merkcommunicatievorm: het verweeft merk met content en entertainment. Wereldberoemde voorbeeld is James Bond met zijn Martini (shaken, not stirred) en in Nederland zien we de producten van Unilever in handen van de tv-kok in het programma Life Cooking.

 

Met Branded Content wordt filosofie en boodschap van het merk vertaald in creatieve concepten. Het is een betrouwbare manier om betekenis te geven aan uw merk. Met Branded Content wordt uw merk op relevante manier verbonden aan de specifieke content van een website.  Door de vele technische en creatieve mogelijkheden is dit in vele vormen mogelijk. Als geen ander maakt Branded Content gebruik van het ‘Umfeld’ van een website.

 

Sterk mediamerken bij WebAds
Deze website dient een sterk mediamerk te zijn met een grote uitstraling en geloofwaardigheid onder haar bezoekers. Met een netwerk van ruim 130 kwalitatieve websites is WebAds hierin ruim voorzien. Wij bieden content integratie aan in nauwe samenwerking met onze uitgevers en bieden daarmee maatwerk voor de adverteerder. Het uiteindelijke doel is relevantie te bieden voor de bezoeker van de website.

 

Hoe Branded Content in te zetten?
Verbind uw merk op een positieve manier aan de website en maak zo optimaal gebruik van haar populariteit. Vooral als het gaat om het vergroten van awareness of het realiseren van een positieve merkbeleving is Branded Content een bijzonder krachtige vorm van interactieve marketingcommunicatie.

 

Wanneer Branded Content in te zetten?
Wanneer u als content sponsor van toegevoegde waarde bent voor de bezoeker van de website, zal de merkbeleving binnen uw doelgroep sterk verbeterd worden.

 

Bekijk voorbeeld (opent in nieuw tabblad):