Waardoor ontstaan meetverschillen tussen webanalyticspakketten?

De meetresultaten die komen uit het door ons gebruikte bannermanagementsysteem Google Ad Manager (voorheen DoubleClick for Publishers), wijken soms af van de resultaten zoals ze uit Google Analytics komen. Hiervoor zijn een aantal verklaringen: Cookies/IP De meeste webanalyticspakketten gebruiken cookies… Lees verder

Wat bereik ik met adverteren?

Dat is natuurlijk afhankelijk van uw doelstellingen: U kunt er voor zorgen dat de naam van uw bedrijf beter bekend wordt bij de potentiële klanten. U kunt uw merk laden, dat wil zeggen dat potentiële klanten een beeld / gevoel… Lees verder

Wat kost het om online te adverteren?

Dat is van een aantal zaken afhankelijk: de grootte van de banner, het aantal bezoekers op de website, de manier van afrekenen (op basis van CPM of CPT). Meer informatie over de tarieven van de verschillende websites vindt u hier.

Wie kan voor mij een advertentie maken?

Voor het maken van een advertentie voor een vakblad of een banner of advertorial voor een nieuwsbrief of website zijn er verschillende opties: U maakt de uiting zelf, waarbij u rekening houdt met de specificaties zoals hieronder vermeld; U zoekt… Lees verder

Hoe neem ik contact met jullie op?

Staan uw vraag en antwoord niet onder de FAQ’s? En kunt de betreffende informatie ook niet ergens anders op deze website vinden? Wij staan wij u graag te woord. Vragen over vakbladen, website en nieuwsbrieven van een bepaald merk? Kijk in… Lees verder