Spamwoordlijst voor nieuwsbrieven
We streven er naar dat alle nieuwsbrieven vlekkeloos in de mailbox van onze abonnees terechtkomen. E-mailproviders maken echter gebruik van steeds geavanceerdere spamfilters om de mails van (on)bekende afzenders te onderscheppen. De volgende tips kunnen helpen om een nieuwsbrief niet… Lees verder
SSL-compliant banners (HTTPS)
De websites van Eisma Media Groep gebruiken het SSL-protocol om de communicatie tussen onze servers en de browser van de bezoeker te versleutelen. Deze beveiligde verbinding is te herkennen aan de letter ‘s’ in de HTTPS van de URL en… Lees verder
Mobiele banners
Met de komst van de smartphone, iPad en andere tablets, groeit het mobiele internetgebruik enorm. Om er voor te zorgen dat u uw doelgroep goed blijft bereiken met uw banners is het van belang om hiermee rekening te houden. Dit… Lees verder
Third Party Tag
Rich Media banners op basis van HTML5 banners moeten via een Third Party Tag worden aangeleverd. Een Rich Media Provider (de ‘Third Party’) host de banner en levert een tag die wij plaatsen op onze websites. Als een bezoeker een… Lees verder
HTML5-banners
Met HTML5 zijn, net als met Flash*, geanimeerde banners te maken en video’s te tonen, maar de mogelijkheden qua lettertypen en animaties zijn momenteel nog iets beperkter. Dit hoeft echter geen belemmering te zijn om een fraaie banner te kunnen… Lees verder
ClickTags
De clickTag is een variabele van een Rich Media-bestand (zoals HTML5) en maakt het mogelijk om bij te houden hoeveel er op een banner wordt geklikt. Hiervoor is het noodzakelijk om een transparantie <DIV> tag te plaatsen als bovenste laag… Lees verder
Bestanden groter dan 99 kb
Voor elk type banner geldt een maximale grootte van het bestand. De ‘zwaarste’ banners mogen niet groter zijn dan 99 kb. Dit om te voorkomen dat het laden van een internetpagina met banners te lang gaat duren voor een bezoeker,… Lees verder
Sluitknop in Rich Media banners
Een sluitknop, ook wel sluitkruis genoemd, wordt gebruikt bij Rich Media banners die deels over de content of andere elementen van een pagina vallen.
Print aanleverspecificaties
Voor al onze print-uitgaven gelden aanleverspecificaties voor het digitaal aanleveren van advertenties. Lees hier welke dit zijn.
HTML nieuwsbrieven en advertorials
HTML-codering voor e-mail-nieuwsbrieven en ingesloten advertorials (tekst-advertenties) is veel gecompliceerder dan voor websites. Het is van belang om de juiste HTML-codering te gebruiken.