Lezersprofiel / Wie bereikt u?
Het magazine KlusVisie richt zich op klusbedrijven die zelfstandig een klus of een verbouwing oppakken en waar nodig (een) collega-specialist(en) onder zijn regie inschakelt. Deze uitgave wordt verspreid onder o.a. alle leden van de belangenorganisatie VLOK.
-
- Verschijnt: 6 x per jaar
- Oplage: 8.000 exemplaren
Website
Op de website wordt dagelijks praktische vakinformatie en relevante content geplaatst, waarmee KlusVisie nog impactvoller wordt voor klusbedrijven, zzp’ers en kleine aannemers.
- Commerciële mogelijkheden: Rectangle, leaderboard, billboard en wallpaper|
|
Digitale nieuwsbrief
Met de gratis nieuwsbrief van KlusVisie brengt de ontvanger op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in zijn branche. Het bevat een mix van items over bouwen, ondernemen en product(nieuws).
-
-
- verschijningsfrequentie: 1 x per week op vrijdag
- Ontvangers: 6.500
- Openingspercentage: 30%
- Commerciële mogelijkheden: Advertorials, Full banners, Dedicated newsletters en Special newsletters
-