ZO!Bouw

Lezersprofiel / Wie bereikt u?
Ondernemende bouwers; zelfstandige ondernemers binnen diverse geledingen in de bouwbranche, waaronder:
– algemene burgerlijke en utiliteitsbouw – klussenbedrijven – metselen en voegen – stukadoren, schilderen en glaszetten – timmeren, tegelzetten en loodgieters.

Vakblad

ZO!Bouw geeft de zelfstandige ondernemer in de bouw antwoord op de vragen waarmee hij of zij bewust of onbewust rondloopt. Deze vragen kunnen over verschillende aspecten van de bouw en het ondernemen gaan. Het merk biedt een mix van kennis en vermaak.

    • Verschijnt: 4 x per jaar
    • Oplage: 15.000

Website ZO!Bouw live

Lezersprofiel / Wie bereikt u?

De zelfstandige ondernemer in de bouw.
Wat deze nieuwe website voor zelfstandige ondernemers in de bouw zo bijzonder maakt? De mix van kennis en vermaak. Op het vlak van bouwpraktijk, ondernemen en producten. Exclusief online onder meer deze rubrieken:

      • Fun facts (Leuke weetjes, handig- en slimmigheidjes, missers in de uitvoering)
      • Poll (Zelfstandig ondernemers polsen over zaken, al dan niet inspelend op de actualiteit)
      • Quiz (Test om de kennis van zelfstandige ondernemers te peilen)
      • Product van de week (Een slim bedacht, handig of opvallend product in de spotlights)
      • Zo, dit was het nieuws (Hard nieuws samengevat in een columnachtige setting)
      • Vraag’t (Vraagbaak voor zelfstandige ondernemers en redactie)
      • Test (Extra producten getest door een zelfstandige ondernemer uit het 6-koppige testteam)

 

Digitale nieuwsbrief

Met de gratis nieuwsbrief van ZO!Bouw brengt de ontvanger op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in zijn branche. Het bevat een mix van items over bouwen, ondernemen en product(nieuws).

      • verschijningsfrequentie: 1 x per week op vrijdag
      • Ontvangers: 1.825
      • Openingspercentage: 36%
      • Commerciële mogelijkheden: Advertorials, Full banners, Dedicated newsletters en Special newsletters