Marktvisie

Lezersprofiel / Wie bereikt u?

Marktvisie is een onafhankelijk vakblad voor de ambulante handelaar. Maandelijks berichten wij over achtergronden rond de markt. Markante handelaren, reportages vanaf diverse markten, organisatorische kwesties en ondernemerszaken, alles wordt belicht. Het hart van het blad is de marktkalender, waarin de marktorganisatoren van Nederland hun aanstaande markten promoten, zodat de handelaren weten waar ze hun handel kunnen verkopen.

Vakblad

Website Markt-visie.nl

  • Belangrijkste elementen: marktkalender, nieuws uit de branche, marktverzekering, AA-pechhulp
  • Gemiddeld aantal paginaweergaves per maand: 17.810 (juli t/m sept. 2019)
  • Gemiddeld aantal unieke bezoekers per maand: 3.802 (juli t/m sept. 2019)
  • Commerciële mogelijkheden: large rectangle, leaderboard, full banner, menubanner (160 x 160) en pop-up banner. Op verzoek ook floor ads en layers e.d.
  • Sinds november 2019 kunnen de marktkalender en het marktnieuws ook via de gratis marktkalender-app van Marktvisie (Google Play en App Store) worden geconsulteerd.

Digitale nieuwsbrief

  • Verschijningsfrequentie: maandelijks
  • Aantal ontvangers: 3.000 (sept. 2019)
  • Openingspercentage: 26% (sept. 2019)
  • Commerciële mogelijkheden: full banner en advertorial (maximaal 4 posities per nieuwsbrief)

Marktvisie op Facebook

Marktvisie heeft een Facebookpagina, waarop ook u berichten kunt plaatsen om de volgers van Marktvisie te bereiken. Uw bericht krijgt een sponsorkenmerk en wordt op de tijdlijn van 1.042 paginalikers / 1.077 volgers vertoond.

Overige communicatiemiddelen

De uitgever van Marktvisie helpt u ook graag om via andere kanalen uw boodschap te verkondigen en uw doelgroep te bereiken. Voorbeelden hiervan zijn het samen organiseren van een webinar (live online seminar), de productie van een product- of bedrijfsvideo voor gebruik tijdens een evenement of voor plaatsing op uw eigen website, het opzetten van een social media training voor uw werknemers en het in uw opdracht uitgeven van een sponsored magazine.