Lezersprofiel / Wie bereikt u?
Sign+ Magazine is al 34 jaar het meest gelezen vakblad voor de signbranche in Nederland en België. Kracht van het blad is de combinatie van vaktechnische inhoud en beeld, samengesteld door een betrokken onafhankelijke redactie. Sign.NL is dé online website voor de signbranche in de Benelux. Sign+ Magazine richt zich op de totale maakindustrie van visuele communicatie – van sign- en displayindustrie, tot zeefdrukkers, (foto)printbedrijven, textieldrukkers en -leveranciers, standbouwers, grootwinkelbedrijven en reclamebureaus in Nederland en België. Acht keer per jaar verschijnt er een nieuwe uitgave vol relevante vakinformatie, project- en bedrijfsreportages en actuele product- en marktinformatie.
Vakblad
-
- Verschijnt: 8 x per jaar
- Oplage: 4.100
- Jaargang: 34
- Thema’s; voorbeschouwing relevante (internationale) beurzen en events zoals Fespa, Sign&Print Expo en ISE
- Speciaal katern: Wrap-it Special
Sign.NL
-
-
- Belangrijkste elementen: dagelijks nieuws uit de branche, vraag & aanbod, vakinformatie, agenda en eMagazines voor abonnees
- Bereik: 110.000 pageviews per maand
- Unieke bezoekers per maand: ca. 12.000 unieke bezoekers per maand
- Commerciële mogelijkheden: Large Rectangle, Leaderboard, Logolink, Floor Ad, Layer, Expandable, half page ad en diverse andere Rich Media uitingen.
-
Nieuwsbrief
-
-
- Frequentie: wekelijks op donderdag de Sign+ nieuwsbrief
Nieuw! wekelijks op maandag verschijnt de Vraag & Aanbod nieuwsbrief - Aantal abonnees: 4.700
- Openingspercentage: gem. 35%
- Commerciële mogelijkheden: Full banner en Advertorial (maximaal 4 posities) in de r nieuwsbrief of een volledig aan uw bedrijf of product gewijde nieuwsbrief (dedicated nieuwsbrief/e-cast).
- Aanmelden voor de nieuwsbrief van Sign+ Magazine kan hier.
- Frequentie: wekelijks op donderdag de Sign+ nieuwsbrief
-
Sign+ Award 2022
Sign+ Magazine/Sign.NL is de initiatiefnemer van de Sign+ Award, de prestigieuze vakprijs voor de signbranche. Signbedrijven kunnen via deze tweejaarlijkse vakwedstrijd laten zien tot welke unieke creaties zij in staat zijn en hoe innovatief de branche als geheel is. Onder het motto ‘Let’s Impress’ kunnen bedrijven dit jaar hun mooiste projecten insturen.