De Interscroller is een formaat waarmee je de gebruiker kunt verrassen. Het is een high-impact banner die de kracht van een interstitial én een scroller-ad combineert. De Interscroller wordt achter de content geserveerd. Door een opening in de content is… Lees verder →
Digitale Magazines zijn, net als tijdschriften in print, publicaties die bestaan uit een bundeling van artikelen en commerciële boodschappen. In een Digitaal Magazine kun je een content artikel of een advertorial plaatsen die je kan voorzien van een animatie, video… Lees verder →
De Blockbuster staat net als de Fullbanner tussen de redactionele content in de nieuwsbrief. De boodschap wordt op deze wijze geïntegreerd in de nieuwsbrief en kan niet aan het oog van de lezer ontsnappen. De Blockbuster geeft de mogelijkheid om… Lees verder →
De Billboard is een grote, langwerpige banner die boven alle pagina’s van de site staat. De Billboard is de grootste banner die beschikbaar is en valt daardoor goed op. Deze banner is prominent in beeld en zeer geschikt voor animaties… Lees verder →
Een Mobile banner is een banner die alleen wordt getoond op apparaten met kleine schermen, zoals een smartphone. De Mobile banner heeft een afmeting van 320 x 50 pixels. De Mobile banner wordt meestal gebruik als alternatief voor grotere banners… Lees verder →
Onder content marketing verstaat Eisma het maken, aanbieden en verspreiden van informatie die aansluit op de behoefte van nieuwe en bestaande relaties om hun positie te versterken.
Native advertising is een vorm van adverteren waarbij content van de adverteerder als een bericht of artikel op een website wordt geplaatst. Omdat de vorm en opmaak van deze content hetzelfde is als alle andere berichten op de website, merkt… Lees verder →
Organiseert u dit jaar een cursus, congres, workshop, beurs, tentoonstelling of open huis? En mist u uw evenement in ons agenda-overzicht dan kunt u deze tegen betaling zelf toevoegen. Met een vermelding op Bouwwereld.nl voor de actieprijs van slechts €… Lees verder →