VOER.

Lezersprofiel / Wie bereikt u?

Doelgroep: Paardenliefhebbers die op zoek zijn naar informatie over paardenvoer
Leeftijd: 16 tot 55 jaar
Welstandsklasse: midden tot hoog inkomen

Het magazine VOER. staat boordevol informatie over paardenvoer en voermanagement. De jaarlijkse voerspecial is van Paardenvoerplein, Bit, Dressuur Magazine en Paardenkrant-Horses.nl. Het magazine wordt 1 keer per jaar als special bijgevoegd bij een printeditie van Bit, Dressuur en de Paardenkrant.

Magazine VOER.

Is dit de doelgroep die u met uw product of dienst wilt bereiken? Dan gaan wij graag met u om tafel om samen een effectief communicatieplan te ontwikkelen. Op creatieve wijze vergroten we uw naamsbekendheid, merkkennis en positieve merkhouding  binnen de grootste community van de paardensector. Hierdoor neemt de kans op verkoop van uw product/merk toe in de beslissingsfase van uw doelgroep. Verder behoren ook lead generation en direct sales activiteiten tot de middelen die ingezet kunnen worden.

Klik hier voor meer informatie!

 

Content marketing

Eisma Horsesmedia doet aan content marketing. En daar hebben we onze eigen methode voor. We kunnen samen met u de contentstrategie bepalen, maar u ook helpen met het uitvoeren van deze strategie. We helpen u met het schrijven van blogs, projectdocumentatie, maken van een video of het organiseren van een webinar. Allemaal voor uw eigen kanalen. We helpen u uw eigen publiek te ontwikkelen op uw mediakanalen. Kortom, Eisma Horsesmedia helpt u uitgeven.

Uitgeven zit al zo’n 150 jaar in ons DNA. We kennen onze doelgroepen en spreken hun taal (en die van hun klanten). We werken met zeer ervaren journalisten (en niet met tekstschrijvers). Kortom: ook voor content marketing moet u bij Eisma Horsesmedia zijn!

Wilt u starten met content marketing maar weet u niet waar u moet beginnen? Wilt u een productvideo over een nieuw product? Wilt u een blog op uw website, maar u kent geen goede bloggers? Wilt u kennis overdragen, maar u weet niet welk kanaal u moet gebruiken? Of wilt u gewoon eens filosoferen over wat content marketing voor uw merk kan betekenen? Neem dan contact met ons op!