Warehouse Totaal

Lezersprofiel / Wie bereikt u?

Warehouse Totaal is sinds juni 2017 de nieuwe naam voor het vakblad Logistiek Totaal. Warehouse Totaal is voor en door managers in de interne logistiek en schrijft over de interne logistieke processen in en direct rondom het warehouse.

Warehouse Totaal wordt op naam verstuurd aan logistieke beslissers binnen zorgvuldig geselecteerde bedrijven waar interne logistiek een fundamenteel onderdeel is van de primaire bedrijfsvoering.

Vakblad

Behalve de titel heeft de uitgever ook de vorm en inhoud grondig aangepakt. De artikelen zijn nu verdeeld over vijf pijlers waar de warehousemanager dagelijks mee te maken heeft: werkvloer, orderpicking, magazijnautomatisering, teamwork en verpakken. Nieuw zijn de rubrieken: best practisch, pride & joy en kijken bij de buren.

  • Verschijnt: 6 x per jaar
  • Oplage: 15.000
  • Jaargang: 12

 

Website Warehousetotaal.nl

  • Warehousetotaal.nl is dé nieuwssite voor iedereen die werkzaam is in de interne logistiek. Nieuwsberichten over de markt en innovaties in combinatie met informatie over werkvloer, orderpicking, magazijnautomatisering, teamwork en verpakken maken de website tot een belangrijke informatiebron voor alle logistieke managers in Nederland. De website bevat onder meer een leveranciersindex, praktijkcases, achtergrondartikelen, productinformatie en een praktisch archief.
  • Pageviews per maand: 22.000
  • Unieke bezoekers per maand: 12.000
  • Commerciële mogelijkheden: Leaderboard, Advertorial, Full banner,  Sky scraper, Rectangle, Native Advertising, vermelding in de leveranciersgids  en Logolink.

 

Digitale nieuwsbrief

  • Verschijningsfrequentie: 2 x per week
  • Aantal ontvangers: ca. 6.000
  • Openingspercentage: 27%
  • Commerciële mogelijkheden: :  blockbuster, fullbanner en advertorial.
  • Ook verzorgt Warehouse Totaal thematische nieuwsbrieven en partnermailings.